Biskut Raya | Barli Candies Peanut (Kacang Tumbuk)


Assalamualaikum readers.

Macam mana dengan persiapan hari raya tahun ini, sudah ada planning? nak beli baju raya, biskut raya, dan macam-macam lagi la. Mesti banyak perlu dipertimbangkan. kalau dah buat persiapan untuk hari raya nanti, bagus la.ok sangat2! xde la terkejar masa nak raya dan masa tu semua barang nak beli....(mood: dah xsabar nak raya!).

Sebagai langkah awal, lebih baik kita buat persiapan raya 2011 ni lebih awal dan dapat beraya dengan selesa. so aku nak promosi sikit biskut untuk hari raya nanti. tarikh luput tahan lepas raya.

Jom tengok dulu. nak beli xnak beli, tu cita lain....

Pernah dengar tak Barli Candies Peanut (Kacang Tumbuk)?
xpernah? boleh la tengok gambar kat bawah ni.

Ni la rupa kacang tumbuk !


Barli Candies Peanut (Kacang Tumbuk) - Dalam plastik lutsinar


Barli Candies Peanut (Kacang Tumbuk) - Dalam Bekas




Di mana nak dapatkan Barli Candies Peanut ni secara borong dan murah?
-Sapa yang berminat boleh hubungi Nik Afifah - 019-959 3357.
-Kacang Tumbuk area Puchong, Selangor dan area berdekatan (Shah Alam, Sunway dll)

Harga Barli Candies Peanut
Bekas seperti dalam gambar di atas ----> 20 Biji = RM10
Dalam plastik lutsinar ----> 90 Biji = RM35

p/s: Barli Candies Peanut ini juga sesuai untuk cenderahati dan majlis perkahwinan. Untuk maklumat lanjut sila hubungi nik afifah 019-959 3357.

Popular Posts

.

Sila Klik, Untuk  Menempah Web Profesional!
Facebook Page
Facebook Page
Back to Top